22 Νοε 2011

ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ









ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ


• Γιατί με μεταθέτουν κάθε τρία χρόνια χωρίς να με ρωτήσουν πράγμα που δεν συμβαίνει σε κανένα άλλο δημόσιο υπάλληλο.


• Γιατί δεν μπορώ να κατοικήσω σε δικό μου σπίτι (πληρώνοντας στεγαστικό δάνειο αντί για ενοίκιο) αλλά νοικιάζω το «αχούρι» του καθενός που καραδοκεί να πλουτίσει από το στρατό.


• Γιατί αδιαφορούν αν στην ερημιά που θα με μεταθέσουν υπάρχει διαθέσιμη κατοικία για την στέγαση της οικογένειά μου, σχολείο για τα παιδιά μου και γιατρός.


• Γιατί παρά το γεγονός ότι μετατίθεμαι ακούσια, μου καλύπτουν μόνο τα μισά έξοδα.


• Γιατί τα παιδιά μου μεγαλώνουν με ψυχολογικά προβλήματα λόγω των συχνών μεταθέσεων μου και της απουσίας μου λόγω υπηρεσιών και ασκήσεων. 


• Γιατί ο κόσμος με θεωρεί «κακό» εφόσον καλούμαι να «τυραννήσω» τους στρατιώτες εφαρμόζοντας τους νόμους που άλλοι ψηφίζουν.


• Γιατί σε όλη μου τη ζωή αισθάνομαι φιλοξενούμενος, ξένος σε κάθε πόλη – χωριό, προσωρινός, χωρίς ίσα δικαιώματα με τους υπόλοιπους πολίτες.


• Γιατί δεν έχω κατοχυρωμένο ωράριο, αλλά απασχολούμαι σύμφωνα με τις ορέξεις του εκάστοτε, προσωρινού διοικητή μου, μέχρι και 100 ώρες εβδομαδιαία.


• Γιατί υποτίθεται ότι πληρώνομαι για να κάνω μια συγκεκριμένη εργασία, ενώ με βάζουν να κάνω άλλες εκατό άσχετες με την ειδικότητά μου.


• Γιατί είμαι ο μόνος εργαζόμενος στο δημόσιο χωρίς καθηκοντολογία, αλλά υποχρεώνομαι να εκτελώ κάθε ανοησία που θα σκεφτεί ο εκάστοτε διοικητής μου.


• Γιατί αν διαμαρτυρηθώ για κάποια αυθαιρεσία που γίνεται σε βάρος μου, με απειλούν με δυσμενή μετάθεση στον Έβρο. 


• Γιατί όταν καίγονται τα δάση στέλνουν εμένα να τα σβήσω, χωρίς εξοπλισμό και χωρίς να πληρώνομαι ενώ οι δασοπυροσβέστες που πληρώνονται για τη δουλεία αυτή κοιτάνε από μακριά.


• Γιατί όταν χαθούν ορειβάτες πρέπει να τρέξω να τους βρω με κίνδυνο να χάσω και τους στρατιώτες μου.


• Γιατί όταν βλέπω τους άλλους συνδικαλισμένους δημοσίους υπαλλήλους και τα σώματα ασφαλείας να παίρνουν το «Ολυμπιακό» επίδομα εγώ τινάζω τις άδειες τσέπες μου.


• Γιατί με αποκαλούν «στέλεχος» αλλά με πληρώνουν ως υπάλληλο.


• Γιατί με αποκαλούν Αξιωματικό (δηλ. έχω αξίωμα) αλλά με κατάντησαν γύφτο (μόνο που οι γύφτοι φεύγουν όταν αυτοί θέλουν και πάνε όπου αυτοί θέλουν - κοινό μας σημείο: εμείς σχοινάκια αυτοί τσαντίρι)


• Γιατί σε όλες τις επίσημες αργίες που οι εργαζόμενοι κάθονται στο σπίτι με τις οικογένειές τους εγώ είμαι υποχρεωμένος να παρευρίσκομαι σε τελετές και παρελάσεις..


• Γιατί δεν μπορώ να πάρω την άδειά μου όποτε εγώ θέλω αλλά όποτε το επιτρέψουν οι «υπηρεσιακές ανάγκες».


• Γιατί μου λένε ότι δεν εξασκώ επάγγελμα άλλα λειτούργημα, δηλαδή να δουλεύω πολύ να πληρώνομαι λίγο και να μην διαμαρτύρομαι.


• Γιατί λένε ψέματα στον κόσμο ότι είμαι υψηλόμισθος ανακοινώνουν αυξήσεις που ποτέ δεν δίνουν και εγώ δεν μπορώ να τους διαψεύσω.


• Γιατί ενώ πληρώνω κρατήσεις ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης δεν έχω το δικαίωμα να εξετασθώ από ιατρό της αρεσκείας μου αλλά μόνο σε στρατιωτικό νοσοκομείο.


• Γιατί οι ιδιώτες ιατροί και φαρμακοποιοί αποφεύγουν τις συμβάσεις με το στρατό, αφού τους «βγάζει το λάδι» για να πάρουν τα ελάχιστα χρήματά τους.


• Γιατί οι στρατηγοί γλύφουν τους πολιτικούς για να γαντζωθούν όσο μπορούν στην εξουσία και τους παχιούς μισθούς, και αδιαφορούν για τους υφισταμένους τους.


• Γιατί οι πολιτικοί ενδιαφέρονται μόνο για την επανεκλογή τους.


• Γιατί αν μάθουν ποιος είμαι με αυτά που γράφω εάν δεν με αποστρατεύσουν θα με μεταθέσουν μέχρι να αποστρατευτώ σε μια βραχονησίδα.


• Να γιατί είμαι ευτυχισμένος που είμαι Αξιωματικός του Ελληνικού Στρατού !!! 




ΠΗΓΗ

4 σχόλια:

  1. σιγα θα δακρυσουμε μην τα λετε ετσι!μιλαμε για μεγαλες κακουχιες!ειστε σοβαροι;για πατε να δειτε πως ειναι το μεροκαματο σε κανα εργοστασιο η σε καμια φαμπρικα να δουλευεισ 12 ωρες τη μερα σα σκυλι και να μην βρισκεις ωρα ουτε τον ιδρωτα σου να σκουπισεις!και να εχεις και το αφεντικο να σε απειλει με απολυση!τοτε πραγματικα θα πειτε χωρις δοση ειρωνιας ναι ειμαι ευχαριστημενος που ειμαι στρατιωτικος!μην τρελαθουμε κιολας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με μεγάλη μου θλίψη διαβάζω το ανωθεν άρθρο...όχι γιατί συμπονώ τον συντάκτη του που "ενδέχεται" να είναι αξιωματικός ή και αν ακόμα είναι τότε "ενδέχεται" να είναι απόφοιτος της ΣΣΕ...Θα ήθελα να εκφράσω τη θλίψη μου για τον ξεπεσμό αυτής της κατηγορίας ανθρώπων!!Είμαι κι εγώ αξιωματικός και είμαι κι εγώ σαν αυτόν που δεν τον ρωτούν για να το μεταθέσουν και μάλιστα τις τρεις τελευταίες μεταθέσεις μου τις πήρα ανα 2 χρόνια ένεκα του ότι υπηρετούσα σε ΕΔΦ.αν ο συντάκτης του άρθρου είναι όντως αξιωματικός θα καταλάβει τι εννοώ!Αυτό που λέω όμως εγω είναι ότι έχουμε ορισθεί να φυλάμε θερμοπύλες!και όχι να αναζητούμε το συνδικαλισμό και τη "λαμογιά" του εκάστοτε "κακού" δημοσίου υπαλλήλου για να νιώσουμε οτι δικαιωνόμαστε!!Άνθρωποι που ανατράφηκαν με την ιδέα ότι ο αξιωματικός κατέχει μια δερμάτινη καρέκλα,δίνει διαταγές,και πέρνει μισθούς για το "αξίωμα" του δεν χωράνε ανάμεσα μας!Ο Στρατός έτσι ήταν και το ξέραμε όλοι μας όταν τον επιλέξαμε!Αν τώρα ο συντάκτης προσβάλλεται που παραβρίσκεται σε μια παρέλαση στις εθνικές επετείους ή σε μια Δοξολογία σε μια εορτή και νιώθει ότι τον αναγκάζουν να φοράει την καλή του τη στολή τότε λυπάμαι που θα του το πω αλλά δεν χωράει ανάμεσα μας!Και στο κάτω κάτω αγαπητέ κύριε κανείς δεν σε αναγκάζει να παραμείνεις στο στράτευμα...και όταν γίνεις διοικητής(που πολύ αμφιβάλλω αν θα γίνεις)να δίνεις πάντα διαταγές που να βολεύουν όλους και να μην έχει κανείς παράπονο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειμαι συζυγος υπαξιωματικου στρατιωτικου και θελω να πω στον κυριο (24 Νοε 2011 9:42:00 μ.μ. ) ...που με μεγαλη του θλιψη διαβαζει αυτο το αρθρο οτι αν δεν το ξερει εμεις και οι οικογενειες μας περναμε πολυ δυσκολα,γιατι?γιατι δεν μενουμε οπως εσεις οι αξιωματικοι στα ΣΟΑ (50 ευρω ενοικιο)που κανουμε διακοπες στα ΚΑΥ (λιγα ευρω καθε μερα διαμονης)ουτε εχουμε θερμανση με ελαχιστα χρηματα (οπως εσεις στα ΣΟΑ) ουτε εχουμε τους μισθους που εχετε και εσεις και ισως εμεις να μην κανουμε οικογενειες γιατι τα χρηματα που δινουν δεν φτανουν για να ταισουμε εμας θα κανουμε και παιδια??? αν αυτο το γραμμα διαμαρτυρια κυριε το θεωρητε ξεπεσμο τοτε τι να πω?μαλλον ειστε απο τους στρατηγους που πηγαινοερχονται στο στρατοπεδο με τσιπ του στρατου(δλδ τζαμπα βενζινη μεταφορικα)ισως ειστε απο αυτους που εχετε θερμανση στο γραφειο σας .. ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΙΣΩΣ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΤΕ Κ ΤΑ ΛΕΤΕ ΑΥΤΑ.. ΑΝ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥΣ,ΚΟΙΤΑΝΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ .. ΙΣΑ ΙΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΕΚΤΟΣ.. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΠΑΝΕ ΣΕ ΔΕΞΙΩΣΕΙΣ.. ΠΕΦΤΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΜΠΟΥΦΕ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΔΕΣ,ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ ΝΑ ΧΡΙΣΗΜΟΠΟΙΟΥΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ.. ΕΜΕΙΣ.. ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ.. Ο ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΕΙ ΚΡΕΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ..ΚΥΡΙΕ.. ΔΗΛΩΣΕ ΝΑ ΤΡΩΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΣΙΤΙΟ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ.. ΞΕΘΑΨΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΑΒΑΝΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΕ.. αν αυτο μας κανει αναξιοπρεπεις.. τι να πω? ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 22 Νοε 2011 4:52:00 μ.μ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΥΡΙΕ Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 40 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ,ΚΑΘΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ,ΠΑΕΙ ΣΕ ΝΥΧΤΕΡΙΝΕΣ ΣΕ ΚΑΘΟΛΙΚΕΣ ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΗΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ,15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕΙ ΚΥΡΙΕ ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΑΤΑΙ,15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΙΝΔΙΑΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.. 15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ 1000 ΕΥΡΩ! ΜΕ ΕΝΟΙΚΙΟ,ΜΕ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ ΜΕ ΡΕΥΜΑ ΜΕ ΝΕΡΟ ΜΕ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΜΕ ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΔΟΥΛΕΙΑ,ΜΕ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕΙΣ ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ Κ ΛΙΓΑΚΙ.. ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΑΝΤΙΡΡΙΣΗ ΣΕ ΤΠΤ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΦΑΕΙ ΦΥΛΑΚΗ Η ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΚΟ ΒΑΘΜΟ Η ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΜΑΤΙ Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ!ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΝΑ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΜΟΝΗ ΜΟΥ.ΓΙΑΤΙ?ΓΙΑΤΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΟ ΕΠΕΤΡΕΨΕ!ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΤΟΛΜΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΚΑΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΙ ΜΑΖΙ!Κ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ Κ ΕΣΥ? Ε????

    ΑπάντησηΔιαγραφή