Στις 10/4/2010 αγόρασα ένα επαναφορτιζόμενο φακό 2.000.000 κεριών προς 14,99 €, με δύο (2) χρόνια εγγύηση καλής λειτουργίας. Επειδή ο φακός (που είχα χρησιμοποιήσει μόνο 3 φορές κατά τις διακοπές του ρεύματος), δεν λειτουργούσε, επισκέφθηκα στις 12/9/2011 την εταιρεία για επισκευή.
Ο αρμόδιος του servis με ενημέρωσε ότι η εγγύηση αφορά τα υπόλοιπα μέρη του φακού, πλην της μπαταρίας για την οποία περιορίζεται στους έξη (6) μήνες!
Στην ερώτησή μου ότι αυτό δεν αναφέρεται πουθενά , άλλωστε η παρεχόμενη εγγύηση αφορά στην καλή λειτουργία του προϊόντος και όχι στο πλαστικό περίβλημα , απάντησε ότι «αυτές είναι οι εντολές της εταιρείας», μου επέδειξε δε δύο πινακίδες ( στο servis και όχι στο σημείο πώλησης ώστε να είναι γνωστό πριν την αγορά),όπου αναγράφονται τα εξής :
« ΧΡΕΩΣΕΙΣ > Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΛΗΣ Η ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΤΑ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΕΩΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ Η ΧΡΕΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ 10 ΕΥΡΩ, ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ > Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΣΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ 6 ΜΗΝΕΣ».
Δηλαδή, για όποιον δεν κατάλαβε, έστω και εάν ισχύει η εγγύηση, θα πληρώσετε … «ΑΠΟ 10 ΕΥΡΩ»!
Πράγματι διαπίστωσα ότι αυτές είναι οι εντολές της εταιρείας όταν διαμαρτυρήθηκα και στην υπηρεσία «εξυπηρέτησης» πελατών.
Πολύ «σοβαρή» εξυπηρέτηση, ανάλογη πιστεύω της «σοβαρότητας» της εταιρείας.
Σήμερα 14/9/11 με ειδοποίησαν τηλεφωνικά ότι το κόστος της επισκευής είναι 20€ !
Σημειώστε ότι ο φακός καινούργιος, κοστίζει 16 € !
Με τέτοιο χιούμορ, όπου το ανταλλακτικό να είναι ακριβότερο από τον καινούργιο φακό που το περιέχει, θαυμάστε υποψήφια θύματα-πελάτες της ALEX PAK , το «κύρος», τη σοβαρότητα και την αξιοπιστία της εταιρείας…
Κυρίως, όμως θαυμάστε την απατηλή παραπλάνηση των καταναλωτών….
Αναγνώστης
Ο αρμόδιος του servis με ενημέρωσε ότι η εγγύηση αφορά τα υπόλοιπα μέρη του φακού, πλην της μπαταρίας για την οποία περιορίζεται στους έξη (6) μήνες!
Στην ερώτησή μου ότι αυτό δεν αναφέρεται πουθενά , άλλωστε η παρεχόμενη εγγύηση αφορά στην καλή λειτουργία του προϊόντος και όχι στο πλαστικό περίβλημα , απάντησε ότι «αυτές είναι οι εντολές της εταιρείας», μου επέδειξε δε δύο πινακίδες ( στο servis και όχι στο σημείο πώλησης ώστε να είναι γνωστό πριν την αγορά),όπου αναγράφονται τα εξής :
« ΧΡΕΩΣΕΙΣ > Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΛΗΣ Η ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΤΑ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΕΩΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ Η ΧΡΕΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ 10 ΕΥΡΩ, ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ > Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΣΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ 6 ΜΗΝΕΣ».
Δηλαδή, για όποιον δεν κατάλαβε, έστω και εάν ισχύει η εγγύηση, θα πληρώσετε … «ΑΠΟ 10 ΕΥΡΩ»!
Πράγματι διαπίστωσα ότι αυτές είναι οι εντολές της εταιρείας όταν διαμαρτυρήθηκα και στην υπηρεσία «εξυπηρέτησης» πελατών.
Πολύ «σοβαρή» εξυπηρέτηση, ανάλογη πιστεύω της «σοβαρότητας» της εταιρείας.
Σήμερα 14/9/11 με ειδοποίησαν τηλεφωνικά ότι το κόστος της επισκευής είναι 20€ !
Σημειώστε ότι ο φακός καινούργιος, κοστίζει 16 € !
Με τέτοιο χιούμορ, όπου το ανταλλακτικό να είναι ακριβότερο από τον καινούργιο φακό που το περιέχει, θαυμάστε υποψήφια θύματα-πελάτες της ALEX PAK , το «κύρος», τη σοβαρότητα και την αξιοπιστία της εταιρείας…
Κυρίως, όμως θαυμάστε την απατηλή παραπλάνηση των καταναλωτών….
Αναγνώστης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου